Пошук по сайту

Астрономія  лекції  Курсова робота  Рефераты  

У гостях у Звіздара Мета

У гостях у Звіздара Мета





У гостях у Звіздара

Мета: Закріпити знання дітей про Космос, підвести до поняття, що в Космосі існує безліч зірок, і що Сонце теж зірка. . Пояснити чому зірок не видно вдень, вчити милуватися красою зоряного неба. Закріпити знання про космонавтів, про космічну техніку. Розвивати уяву, пам’ять, спостережливість та мислення. Виховувати почуття захопленості від краси небесної.
Матеріали: Телескоп, макет космічного корабля, макет летючої тарілки, стенд сонячної системи, лото, геометричні фігури, фото космонавта Ю.Гагаріна, костюми для дітей.
Хід заходу:

(Посеред залу сидить дивлячись у телескоп Звіздар)

Вихователь:

  • Доброго дня Звіздарю, а що це ти дивишся у телескоп?

Звіздар: - Рахую планети!

Вихователь: - А скільки ти нарахував?

Звіздар: - Дев’ять планет. Тільки от уже старий я став, та забув як називаються всі планети сонячної системи.

Вихователь: Не засмучуйся, зараз прибудуть наші дітки, які допоможуть тобі згадати назви планет.

( Під звуки космічного зореліта діти вибігають у залу, та зупиняються біля вихователя).

Вихователь: - Добрий день, діти, ну як ваша прогулянка на зореліті?

Дитина: Ми астронавтами хочемо стати

Місяць, Венеру і Сонце вивчати,

Є в нас розумний друг Телескоп

Ми помандруємо з ним до зірок.

Дитина:

Сяйво далеке таке таємниче,

Зірочки ясні, красуні величні

Просимо вас завжди людям світити,

Сумно без вас на Землі було б жити.
Вихователь: - Діти, подивиться, який гарний Звіздар сидить, але він вже старенький, тому просить щоб ви йому допомогли пригадати назви планет сонячної системи.

Звіздар:. Ближче всього до Сонця знаходиться планета - от не пригадаю я діти…
Там нема води й повітря,

Тож ні вітру там, ні бурі,

А до Сонця він найближче

Звуть планету цю –
Діти разом: – Меркурій.

Вихователь: - Ну що, Звіздарю, діти вірно назвали планету?

Звіздар: Так! Дякую вам діти, що допомогли пригадати назву цієї маленької та гарячої планети.

Звіздар: А наступна планета одягнена у хмари сиві, планета ця дуже красива.

Планета красуня — «сестричка Землі»,

Проте лише розміром схожі вони.

Бо Сонце близенько, немає води,

І жити на ній не зможемо ми.
Діти разом: - Венера!

Звіздар: - Вірно, це планета красуня - Венера! От тільки не пригадаю я наступної планети, от знаю загадку про неї:

На планеті чудеса:

Океани і ліси,

Кисень є в атмосфері,

Дихають там люди й звірі.
Вихователь: - Що це діти за планета?
Діти: - Земля!
Звіздар: - Так це наша планета, на якій ми живемо. Не можу пригадати наступну планету -

Грізний він, немов вогонь,

Сяє нам вночі.

З ким ти знову посваривсь,

Що почервонів?

А секрет твій знаю я,

Друже, охолонь.

Це звичайнісінька іржа,

А не страшний вогонь!
Діти: - Марс!

Звіздар: - Вірно діти, це Марс! Але це не всі планети, тому слухайте ще загадку –

Ця планета незвичайна,

Не запросить в гості нас,

Бо не буде де нам сісти,

Адже все навколо газ.

Діти: - Юпітер!

Звіздар: - Які ви діти молодці, так багато планет знаєте, а послухайте загадку ще про цю планету:

Його кільця відомі навіть дітям,

З Юпітером – він дуже схожий.

Планета – велетень з низькою густиною,

Як ми її назвати можем!
Діти: - Сатурн!


Звіздар: - Молодці діти, але ще деякі планети я не можу пригадати.
Лежу я на боці, бо важко мені,

Летіти доводиться навіть у сні.

Але я чудове забарвлення маю,

І синьо-зеленим я в небі кружляю.
Діти: - Уран!

Звіздар: - Так, діти, Уран - це сьома планета сонячної системи, а я вже й забув, скільки планет було взагалі?
Діти: - Всього дев’ять планет!

Звіздар: - А й справді, слухайте ще таку загадку:

Всі кажуть, планета ця буранів,

Вітрів, штормів та страшних ураганів.

Але ж і мені треба чимось займатись,

Не завжди у космосі є з ким погратись.

Діти: - Це Нептун!

Звіздар: - Так залишалася остання планета, її теж треба пригадати:

Він останній та маленький,

Та від Сонця він далеко.

Мати-Сонце посміхнулось,

Та до нього так звернулось -
Діти: - Це Плутон!

Вихователь: Діти, давайте з вами відпочинемо та запросимо Звіздаря до космічної гри «Сонячна родина».

(Сонце стоїть у колі, навкруг нього ходять діти «планети» і промовляють слова)
Діти-планети:

Ми планети – твої діти,

Ти нас зможеш всіх зігріти.

Навкруг тебе ми кружляємо

І нікуди не тікаємо.
На останні слова діти всі разом присідають у колі. Сонце ходить по колу і гладить кожну дитину по голові, промовляючи слова:
Сонце:

Ви мої маленькі діти,

Буду я вас всіх любити.

Подарую свою ласку,

Щоб жили ви наче в казці!
( Звучить космічна музика і до зали заходить Марсіанин).
Вихователь: - Діти, подивіться, хто до нас прилетів?


Марсіанин. - Добрий день діти!

Я марсіанин. Прибув до вас з планети Марс.

Моя планета найближча до Землі і дуже на неї схожа. У нас теж є пори року , дні і ночі.

Небо над Марсом завжди червоне, тому його називають червоною планетою.
Вихователь. Діти, подивіться на якому апараті прилетів до нас у гості Марсіанин, це летюча тарілка.
Вихователь. Юрій Гагарін став першою людиною, яка побувала у Космосі. Він облетів Землю на космічному човні «Восток». Це було в минулому столітті, тож люди у Космос літають на космічних човнах. (вихователь показує дітям фото з зображенням космонавта та космічного човна, а також показує макет човна).
Вихователь: - Пропоную вам за допомогою геометричних фігур скласти свій космічний човник, на якому можна буде подорожувати космічним простором.

( Діти підбирають кожен собі геометричні фігури для складання свого човна).

Вихователь: - А тепер давайте подивимося на наші космічні човни, з яких геометричних фігур вони кладені?

( Діти демонструють свої вироби.)

( Раптом почали сперечатися Звіздар та Марсіанин).
Вихователь: - Що трапилося? Чому ви так сперечаєтеся?

Звіздар: - Виникло непорозуміння у нас, та хто з дітей побачить помилку?
1.Дівчинка побачила на небі квадратне Сонечко.(Дівчинка побачила на небі кругле Сонечко.)

2.Космонавт сів у трактор і полетів до зірок. (Космонавт сів у ракету і полетів до зірок.)

3.Денне небо буває зоряним, сонячним, таємничим. (Нічне небо буває зоряним, темним, таємничим.)

4.Ясної ночі з неба яскраво світило Сонце. (Ясного дня з неба яскраво світило Сонце.)

5.Астронавтам уже вдалося побувати на Сонці. (Астронавтам уже вдалося побувати на Місяці.)

6.Космічна ракета поїхала в далеку подорож. (Космічна ракета вилетіла в далеку подорож.)

7. Сонечко дуже холодило. ( Сонечко дуже гріло).

8. Нічне небо усіяне яскравими хмарами. ( Нічне небо усіяне яскравими зірками).
Марсіанин: - Молодці, діти всі помилки виправлені. А тепер відгадайте загадки:
Звіздар

Як надійде вечір –
Видно диво з див:
Повний хлів овечок,
А козел - один.



Діти: - Зорі та місяць.
Звіздар

Він здалеку прилітає,
Оболонку чорну має
То його надійний щит.
Звуть же як …

Діти: - Метеорит.
Звіздар

Має величезний зріст,
Має голову і хвіст,
Це не тигр і не ракета.
Натякну вам по секрету

Діти: - Комета.
Звіздар

Воду в ріках нагріває,
матір-Землю зігріває.
Нам всміхається в віконце
чарівне, гаряче…
Діти: -Сонце.
Вихователь: - Діти, давайте тепер ми загадаймо загадки Звіздарю та Марсианину:
- Як називається шолом космонавтів? (Скафандр).
- Головне світило нашої сонячної системи? (Сонце)
- Небесне світило , прекрасно видиме з Землі на нічному небі? (Місяць)
- Транспортний засіб, що літає в космос? (Космічний корабель, ракета)
- Тверде тіло , що впало на земну поверхню з космосу? (Метеорит)
- Агрегат, відправлений з землі, що пересувався по поверхні місяця для його дослідження? (Лунохід)
- Людина, що літає в космос? (Космонавт, астронавт)

Вихователь: - Всі відповіді вірні! А зараз діти розфарбують планети и подарують їх Звіздарю, щоб він не забував назви планет. (Діти розфарбовують, та дарують планети Звіздарю).

Звіздар: - Дякую вам діти, за розфарбовки.

Вихователь: А тепер давайте заспіваємо пісню про Сонячну систему!
Пісня про «Сонячну систему»
Я не знав , що сонце – це велика зірка.

І здаля нам сяє вона так привітно!

І навколо неї крутяться постійно

Марс, Землі, Венера

І Меркурій швидкий.

Не забудь Юпітер,

І Сатурн з Ураном,

А Нептун з Плутоном

Теж їм друзі славні.

Сонце – зірку нашу

І планет цих дев’ять ,

Разом називають

– Сонячна система.

Марсіанин. Дякую вам діти за таку чудову пісню, я вам хочу подарувати смачні гостинці. (Марсіанин роздає дітям гостинці, діти дякують).

Марсіанин. Я вас запрошую до себе у гості, тож буду з задоволенням вас чекати, а зараз мені час вже рушати додому на планету Марс.

Звіздар: Я теж хочу діти вас пригостити гостинцями. (Роздає).

( Діти прощаються з Марсіанином та Звіздарем, заняття закінчується).

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Казка про білу ворону, або Круасанчик в гостях у Роксоланки Вступ
Настала пізня осінь. Птахи відлетіли у вирій, поховалися тварини та комахи, І навіть друг Боровичок кудись помандрував у кошику грибника....

8 клас Гра «Щасливий випадок» Поезія Стародавнього Сходу та Середньої Азії Мета
Мета. Узагальнити отримані знання про поезію Сходу, перевірити вміння застосовувати набуті знання, поглиблювати здатність мобілізації...

Інтелектуальна гра «Найрозумніший» для учнів 5-8 класів Мета
Мета: перевірити інтелектуальний розвиток дітей, виявити їхні знання І нахили з певних основ наук, розвивати швидкість мислення...

Науково – практична учнівська конференція «Математика в сузір’ ї наук» Мета
Мета: розширити І поглибити знання учнів з математики, показати зв’язок математики з технікою, виробництвом; використовуючи комп’ютерну...

І мета уроку
Мета: повторити основні положення про молекулярну будову речовини; розкрити поняття теплового руху як безладного руху частинок речовини;...

Тема: Бібліотека – книжчин дім. Мета
Мета: виховувати у читачів інформаційну культуру, вміння користуватися дба; навчити дітей правильно вибирати книги, надавати дітям...

Програма «Здоров'я» Сфера теоретичної творчості гурток «Юний історик»
Виховна мета виховання особистості, яка володіє комунікативними навичками І високими адаптивними можливостями на тлі високоморальних...

«Здоров’я – найцінніший скарб» Мета
Мета: узагальнити знання учнів про здоров‘я, формувати бажання вести здоровий спосіб життя, поглибити знання учнів про шкідливі звички...

Тема: поняття системи. Природні та штучні системи. Мета уроку
Мета уроку: ознайомити учнів з системами та їх поділом на природні та штучні, навчити розрізняти системи живої І неживої природи,...

Дата: 02. 12. 2013 Клас: 6 Урок 25 Релігія та культура Давньої Індії. Мета
Мета: ознайомити учнів із найдавнішими культами та культурою Давньої Індії; дати уявлення про особливості суспільного устрою Індії;...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




astro.ocvita.com.ua
Головна сторінка